Osłony

Z jakiego metalu jest osłona i czy nie będzie możliwości odgięcia jej w prawej dolnej części?

Osłona jest wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 3mm, cynkowanej ogniowo. Ze względu na zastosowaną grubość blachy, jej manualne odgięcie jest bardzo trudne, a przy próbie zastosowania jakiekolwiek narzędzia również będzie duży problem, aby blachę odgiąć.

Osłona jest mocowana w czterech miejscach. Na dwie śruby zrywalne (jedna z nich jest niewidoczna na zdjęciu) oraz na dwie nakrętki zrywalne nakręcone na oryginalne śruby szpilki.

Po montażu, elementy złączne mają zrywane łby, aby uniemożliwić ich odkręcenie.

Jak „działa” osłona w momencie próby kradzieży?

Osłona zakrywa elementy filtra cząstek stałych DPF i chroni dostęp do tych jego miejsc, które mogą zostać przecięte lub oderwane w celu demontażu przedmiotowego filtra.

Po zamontowaniu osłony, jakikolwiek dostęp do filtra jest bardzo utrudniony.

Osłona jest mocowana w czterech miejscach. Na dwie śruby zrywalne i dwie nakrętki zrywalne, więc jej demontaż wymaga czasu oraz warunków warsztatowych.

Produkt w znaczny sposób ogranicza próbę ingerencji w elementy filtra DPF.

Obecnie osłona DPF dostępna jest dla nowych modeli:

  • Renault Master (2010-teraz)

  • Opel Movano (2010-teraz)

  • VW Crafter (2016-teraz)

  • VW T6.1 (2020-teraz)

  • Mercedes Sprinter (2018-teraz)

  • Iveco Daily (2014-teraz)

  • Fiat Ducato (2014-teraz)

  • Fiat Doblo (2014-teraz)

 

Cały czas producent pracuje nad następnymi modelami osłon DPF.

Czy Twój samochód może być zabezpieczony przed kradzieżą DPF ?

Zadzwoń !


oslona-dpf-01
oslona-dpf-02
oslona-dpf-04
oslona-dpf-03
oslona-dpf-06
oslona-dpf-05

Jeśli masz pytania, kliknij przycisk i napisz do nas za pomocą prostego formularza kontaktowego. Odpowiemy tego samego dnia.

Czytaj więcej