Jeśli masz pytania, kliknij przycisk i napisz do nas za pomocą prostego formularza kontaktowego. Odpowiemy tego samego dnia.
Osłony filtra DPF - Gliwice
Z jakiego metalu jest osłona i czy nie będzie możliwości odgięcia jej w prawej dolnej części?
Osłona jest wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 3mm, cynkowanej ogniowo. Ze względu na zastosowaną grubość blachy, jej manualne odgięcie jest bardzo trudne, a przy próbie zastosowania jakiekolwiek narzędzia również będzie duży problem, aby blachę odgiąć.
Osłona jest mocowana w czterech miejscach. Na dwie śruby zrywalne (jedna z nich jest niewidoczna na zdjęciu) oraz na dwie nakrętki zrywalne nakręcone na oryginalne śruby szpilki.
Po montażu, elementy złączne mają zrywane łby, aby uniemożliwić ich odkręcenie.
Jak „działa” osłona w momencie próby kradzieży?
Osłona zakrywa elementy filtra cząstek stałych DPF i chroni dostęp do tych jego miejsc, które mogą zostać przecięte lub oderwane w celu demontażu przedmiotowego filtra.
Po zamontowaniu osłony, jakikolwiek dostęp do filtra jest bardzo utrudniony.
Osłona jest mocowana w czterech miejscach. Na dwie śruby zrywalne i dwie nakrętki zrywalne, więc jej demontaż wymaga czasu oraz warunków warsztatowych.
Produkt w znaczny sposób ogranicza próbę ingerencji w elementy filtra DPF.
Obecnie osłona DPF dostępna jest dla nowych modeli:
-
Renault Master (2010-teraz)
-
Opel Movano (2010-teraz)
-
VW Crafter (2016-teraz)
-
VW T6.1 (2020-teraz)
-
Mercedes Sprinter (2018-teraz)
-
Iveco Daily (2014-teraz)
-
Fiat Ducato (2014-teraz)
-
Fiat Doblo (2014-teraz)
Cały czas producent pracuje nad następnymi modelami osłon DPF.
Czy Twój samochód może być zabezpieczony przed kradzieżą DPF ?